czwartek, 21 lutego 2019

Większy nie znaczy lepszy

Maluszki z Niepublicznego Przedszkola Muzycznego Do Re Mi wzięły udział w zajęciach na podstawie książki "Mysz, która chciała być lwem". Porozmawialiśmy o odwadze, przyjaźni i poznaliśmy afrykańskie zwierzątka. Dzieci dowiedziały się również, że zebra jest czarna w białe paski, a nie odwrotnie, jak większość z nas sądzi :)

Niepubliczne Przedszkole Muzyczne Do Re Mi w Bydgoszczy; Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. Witolda Bełzy w Bydgoszczy; Anna Wilczyńska-Kubiak

Niepubliczne Przedszkole Muzyczne Do Re Mi w Bydgoszczy; Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. Witolda Bełzy w Bydgoszczy

dziecko i globus, WiMBP Bydgoszcz

Niepubliczne Przedszkole Muzyczne Do Re Mi w Bydgoszczy; WiMBP Bydgoszcz, zwierzęta, krowa

przedszkolaki z Niepublicznego Przedszkola Muzycznego Do Re Mi w Bydgoszczy

zwierzęta; afryka; książka "Mysz która chciała być lwem"