czwartek, 20 października 2016

Z cyklu Książka moja przyjaciółka: Opowiadanie

Joanna Kasprza, dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 58 w Bydgoszczy, Biblioteka Bocianowo, Książka Moja Przyjaciółka

20, 26 października oraz 10 listopada trzy klasy ze Szkoły Podstawowej nr 58 wzięły udział w zajęciach poświęconych opowiadaniu. Za przykład posłużyła "Tajemnica cyrku" Martina Widmarka z cyklu "Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai". Zgodnie z przewidywaniami dzieci połknęły haczyk i z zapałem angażowały się w rozwikłanie detektywistycznych zagadek. Dalej przewidujemy, że w niedalekiej przyszłości uczestnicy zajęć zasilą potężne grono wielbicieli kryminałów ;)

Joanna Kasprzak czyta dzieciom "Tajemnica cyrku" Martina Widmarka

Joanna Kasprzak, książka "Tajemnica cyrku" Martina Widmarka, biblioteka Bocianowo Bydgoszcz, Książka moja przyjaciółka
czytelnia, biblioteka, dzieci, zabawa, Bydgoszcz

Książka Moja Przyjaciółka, zajęcia literackie dla dzieci w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej prowadzi Joanna Kasprzak