wtorek, 26 kwietnia 2016

Konkurs Plastyczny pt."Ilustracja do mojej ulubionej książki"

25 kwietnia w biblioteka przy Pomorskiej pękała w szwach, gdyż miało tu miejsce rozstrzygnięcie Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego pt. "Ilustracja do mojej ulubionej książki", realizowanego w ramach projektu "Wędrująca skrzynia bajek".
Nasza filia jest partnerem tego projektu. Konkurs przeznaczony był dla dzieci z przedszkoli i szkół podstawowych, a także dla rodziców, którzy mogli stworzyć ilustrację do ulubionej książki z dzieciństwa. Zwycięzcy i wyróżnieni odebrali nagrody i dyplomy. W spotkaniu wzięła udział dr Elżbieta Szefler, która omówiła prace konkursowe i przekazała rodzicom i pociechom kilka cennych wskazówek, dotyczących doboru dziecięcej literatury.

Elżbieta Szefler, Konkurs Plastyczny "Ilustracja do mojej ulubionej książki", WiMBP Bydgoszcz
Konkurs Plastyczny "Ilustracja do mojej ulubionej książki", dzieci, nagrody, biblioteka na Bocianowie w Bydgoszczy

Elżbieta Szefler, konkurs dla dzieci, WiMBP Bydgoszcz Bocianowo

wystawa, konkurs, prace, biblioteka przy Pomorskiej
Konkurs Plastyczny, finał, wyniki, rozstrzygnięcie, WiMBP Bydgoszcz

Konkurs Plastyczny "Ilustracja do mojej ulubionej książki", Biblioteka na Bocianowie w Bydgoszczy, spotkanie
Konkurs Plastyczny, dzieci, nagrody, dyplomy, WiMBP Bydgoszcz Bocianowo

Biblioteka na Bocianowie, zdjęcia, dzieci, konkurs, dyplom, ksiązki

Spotkanie mieszkańców, czytelników, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. Witolda Bełzy w Bydgoszczy. Filia nr 5 dla dorosłych i dla dzieci.